Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on elokuu, 2017.

Liikuntamatka Espanjaan 2018

Kuva
Bye Bye Pärnu ja Viro!Onnistunut mahtava Liikuntamatka takana ihanien jumppaajien kanssa.Ostin ihanan tuliaisen joka on niin paikkansa pitävä!Ja tiedoksi jo nyt että suunnitteilla uusi viikon kestävä liikuntamatka touko- ja kesäkuun aikana 2018  Espanjaan ja lomakylään Santa Susannaan vain tunnin ajomatkan päästä mun suosikkimatkakohteesta Barcelonasta!Yhteistyönä saman tutun Matkavekka -matkatoimiston kanssa!Kirjoittelen vähän ajatuksia ja ideoita paperille ja palaan loppusyksystä asiaan!

Terveisiä liikuntamatkalta Virosta!

Kuva
Terveisiä Virosta ja Pärnusta!Elämäni ensimmäinen liikuntamatka jonka järjestän on korkattu käyntiin iloisesti Mindful Body ja Zumba-tunneilla mahtavan ryhmän kanssa jossa 20 energistä naista!!Huomenna jatketaan Mindful Body ja Nia-tunneilla.Siinä välissä ennen ja jälkeen allas- ja saunaosasto,kylpylä ja hemmotteluhoidot,shoppailua ja ravintolaruokaa.Ihana Pärnu vain parin tunnin ajomatkan päässä Tallinnasta on tosi kiva matkakohde!

Sykkeen mittaaminen ja oma kunto

Kuva
Minulta on kysytty jonkun verran liikuntatuntien yhteydessä miten omaa kuntoa voi tehostaa ja miten se sykkeen mittaaminen kuntoilua ajatellen tapahtuu.Mistä voi tietää onko liikuntasuoritus tehokasta?nostaako liikuntasuoritukset kuntoa?Tässä minun näkemys asiasta ja helppoja vinkkejä oman kunnon seurantaan sykeharjoittelun avulla.Itsellä laski kesän aikana tehokkaasti kunto kun oli 7 viikon liikuntatauko ja nyt se pitäisi saada yhtä tehokkaasti takaisin apuna käyttäen sykkeen seuranta.
Alan pikkuhiljaa valmistautumaan syksyn liikuntatuntien ohjaamiseen ja apuna siihen minulla Samsung Gear S3 älykellon liikunta ja terveysohjelma.Hyvä toiminto on sykkeen seuranta liikuntasuoritusten aikana.Olen sen avulla pystynyt nostamaan kuntoani tehokkaasti ja arvioimaan omaa kuntotasoani helposti. Mielestäni sykkeen seuranta on tehokas keino päästä jyvälle omasta kunnosta ja kunnon parantamiseen mainio väline.
Tässä vinkkejä sykkeen seurantaan liikuntasuoritusten yhteydessä:
1.Tiedä maksimisykkee…